bexy

Alla inlägg under november 2009

Av Bexy - 29 november 2009 18:11

Ja, torres är torres. men om du (pamelus) ville veta så heter furlong också torres i efternamn. jo på riktigt. så det så. ahaha. :D men iallafall. nog pratat om det.


Anna sov här inatt, kollade på massa film och käka popcorn och sånt. kulkulkul typ. men ah. idag har jag vart på stan och shoppat lite saker som saknades till min resa, ett linne och leggins och sånt. mustigt.


Liverpool vann fotbollen, det var ju på tiden? hahaha. bara så att real måste vinna över barcelona sen också. ;) haha. men ah, är egentligen inte på humör för fotboll idag. Så kanske inte ska se hela matchen sen. blir nog en film istället. är ganska sugen på att kolla på en av mina nya filmer.. :)


5 dagar kvar nu. och jag börjar bli RIKTIGT jävla nervös.

kul

Av Bexy - 27 november 2009 20:48

alltså jävlar, kunde inte bli mer besviken typ. känns väldigt bra. ullared imorgon iallafall. kul det ialafall. blir nog ba en snabbis eftersom att mia inte ska med ? tydligen.. men iallafall. orkar inte bry mig typ. nu ska jag gå o kolla på film. kollari nte ens på idol idag typ. bra där. om tove åker ut slår jag något. bra. hejdå.

Av Bexy - 27 november 2009 20:06

ah okej, börjar bli riktigt jävla irriterad nu. herre jävlar typ. ah. nu fuck skiter jag i det här? Orkar inte. ah. bra. puss

Av Bexy - 26 november 2009 18:55

  

Av Bexy - 26 november 2009 18:44

fick hem en massa maket idag, eller 3, kändes som massa. haha. och det ena var fyllt med furlong filmer (ofc..) och det andra var fyllt med godis från HARIBO. hahaha. Och sista lektionen gick assegt men hade ju Samia som sällskap iallafall. Hon gillar killar med killt. stackars människa.. :S HAHAHA. Men iallafall. Nu ska jag gå och kolla på min nya film som jag inte har sett innan. :o haha Animal Factory. Och mitt dvdställ är för fullt, måste köpa nytt i helgen :) Wihoo. ahja. movietime.

PUSSy

Av Bexy - 26 november 2009 12:27

ni får stå ut med mycket furlong på den närmsta tiden. haha. så om ni stör er för mycket så behöver ni inte kolla ;) hahaa. ahja. men ah. 8 dagar. hoppas det går fooooort!!


  

han ser ut som Hamlet här. haha :D

Av Bexy - 26 november 2009 12:21

sitter i skolan nu och såsar typ. sluta 5 idag, funderar på att gå tidigare för jag O R K A R inte gå så länge idag. är typ super hungrig också. och jag vill hem o kolla på mina filmer som kommer idag. Ska typ inte kolla på dom nya idag, för jag ska kolla på min favoritfilm av alla favoritfilmer sen!

  

American History X  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Göteborg
 Stockholm
 Fuck it, båda suger ändå?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards