bexy

Alla inlägg under februari 2010

Av Bexy - 28 februari 2010 16:56

Passar på att blogga en skvätt i halvlek och jag har bara ett par saker att säga. STEVEN GERRARD! Oho, alltså den snubben. och det andra FERNANDO TORRES! Kung fotboll själv. Nej garden. Dom 2 tillsammans på plan. Herrejistanes! Det är bara bäst så helt enkelt! Fy satan vad jag älskar Liverpool FC!  


  

Av Bexy - 28 februari 2010 13:34

Ahopp, var på ica nyss, som vanligt när jag drar till ica utan att ha fixat mig så träffa jag Kaka där. Eller.. inte den riktiga Kaka ofc.. men en som ser ut som Kaka. vad roligt att jag bara träffar honom ner jag är osmuinkad och jätte ful typ. Det är ju en höjdare, han måste ju tro att jag alltid ser ut såhär. Så skoj. ahja. men jag träffa honom inte inne på ica denna gången. nejnej. det hade ju inte vart kul, då hade jag ju kunnat gå därifrån. nej, nu var det inne i spåris. Bra. Jag är så duktig på timing så det är inte riktigt klokt?


Mehn nu ska jag laga matelimat. Pussyrutti. <3

Av Bexy - 28 februari 2010 12:17

  

Fotboll igad och sånt, 16.00 Om inte Liverpool vinner kommer jag skämmas. Så ja, vi får hoppas på det bästa? Ohoo, jag längtar tills nästa säsong.. Hoppas den blir MYCKET bättre än denna. Mehn ah. nu ska jag snacka klart med nicken, sen ska jag dra och handla mat.. och cola light! x) <3

Av Bexy - 28 februari 2010 11:18

Mja jag har ju mina funderingar på att göra om min blogg idag? Är det någon som har några fräsiga idéer? Skulle ju vara vänligt om ni tog er lite tid och skrev ner dom då. :) Pussyy <3

Av Bexy - 28 februari 2010 11:03

Ohoo, jag är trött som en död gås. typ. Jag gick ju och la mig tidigt, så hur kunde detta ske? Mja, det är en bra fråga. Ahja. Nu ska jag sitta här och bli lite pigg sen blir det full rulle. hahaha. Pusselipussy <3

Av Bexy - 27 februari 2010 17:55



Av Bexy - 27 februari 2010 17:49

  

Ohoho så snygg man kan vara idag. HAHA. Nej okej, inget sånt. Men heyhey, vet att ni gillare! ;) Haha. För er som ville veta så är det fotboll imorgon. Liverpool-Blackburn eller något sånt!(är inte säker) Looking forward to it a lot. :) Mehn ah iallafall, Om man skulle ta och städa lite granna kanske? :) Pussy <3

Av Bexy - 27 februari 2010 17:46

Ehmn okej, Uppe och vaken! Wiho! Vaknade typ 3 eller what ever. Ah, Och kvällen planer är ju inte många om man säger så. haha. Ska nog mest ta det lugnt och käka lite go mat och grejor. Kolla lite O.C och sånt? Mysiiigt. Mehn ah. Nu ska jag laga mat! Wiho! Pussy <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Göteborg
 Stockholm
 Fuck it, båda suger ändå?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards