bexy

Alla inlägg under mars 2010

Av Bexy - 28 mars 2010 20:11

.. ska detta gå? :(

Av Bexy - 13 mars 2010 04:06

ahja. sitter här och fryser. ska platta håret snart. sen bär det av till flyget. jag är nervös. fast inte så farligt. men lite fjärilar i magen måste jag ju erkänna att jag har. jag menar jag ska ändå själv till belgien och kan inte ett ord av deras språk? (okej, jag är mytoman, jag kan räkna till 10..) HAHA. men vad fan hjälper det då?


Ahja, såg ett smaskigt blogginlägg på favoritbloggen nyss, haha, lite roligt att min blogg vad med i det inlägget, x) haha. jag är för go som skriver en massa snälla saker om folk. Ahja. Platta håret och dra? ah. fy fan. hoppas detta blir bra.. annars dör jag.. kommer kliva på en landmina eller något.. (varför heter det landmina? :S finns det minor typ i luften som heter luftminor eller? :S HAHAHA) ahja. pussypussy, hörs om en skvätt. :)


  

Av Bexy - 12 mars 2010 10:36

packat klart och sånt nu. väntar på att tiden ska gå nu ungefär. sen blire av till nyköping och sen till belgardien imorgon. mysiiigt. mehn ah. det var det. pussy.

Av Bexy - 11 mars 2010 13:20

Hahahahaha, åhåå. vilken jävla underbar snubbe alltså xD hahahah. Åhååååå.

Så jävla skön. Älskar han alltså, herrechesus. xD hahaha. ah. det var det.

Puss hej!

Av Bexy - 11 mars 2010 12:58

Han måste ju bara vara en av göteborgs skönaske människor? Hahaha.

HELT GALET! Ohoo, (och glöm inte att han har en Anfield affish i bakgrunden)

Det blir +poäng på hög nivå! Hahaha. Love it. Fy satan vad skön.

Baby S släng dig i väggen, han här är Göteborgs Stolthet. Helt klart.


Hej

Av Bexy - 8 mars 2010 20:42

nu är det fotboll.

Liverpool måste vinna.

annars skäms jag?

Haha.

Imorgon ska jag leka med Anna.

Saknar mig tös.

Ah.

Fotboll och NickTime.

Pussy.

Av Bexy - 4 mars 2010 09:22

ska till skolan om typ 3minuter. tänkte bara hoppa in här en sväng och beklaga mig över att jag slutar 5 idag och att Nick har nörd dag idag? Så ah. Iallafall så är det ju en ganska soft dag i skolan även fast jag slutar sent. har typ studietid i 3timmar eller något? Mehn ah. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte. Mhm ah. hoppas sista lektionen är inställd. hahaha. ahja. nu ska jag dra mig. pusselipussy.

Av Bexy - 2 mars 2010 17:56

Idag har jag ju shoppat med annisen och sånt. köpte lite presenter till folk och sånt. ajjemensan. och jag är ÄNTLIGEN klar med det. hahaha. som jag har kämpat med dessa j*vla presenter! hahaha. anyway, nu ska jag strax hoppa i duschen och sen blire matelimat! Glöm inte Desperate Housewives ikväll folks. ;) Måste ses! Haha, är änna lite sugen på att se Dating in the dark också. haha. får se om jag hinner? ahja. Pusselipussy! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Göteborg
 Stockholm
 Fuck it, båda suger ändå?

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards