bexy

Alla inlägg under januari 2010

Av Bexy - 20 januari 2010 15:32

vet att ni vill se mina belganer. xD HAHA. ah. här är dom iallafall :)     


 

Ah här har vi peter iallafall.. och någon som jag inte vet vem det är.

hahaha. men jag undrar vad han tänkte med tröjan vid midjan.

brukar man inte knyta dom längre ner? haha typiskt belganare.


  

Ah och här har vi nickisen. haha läcker bild. xD bästa kvaliten också.

men iallafall. där är han. :) tandkrämsreklams leende har han. 

haha han får mig att vilja bleka tänderna HAHAHAH! men ah. 


Mina belganier är bra läckra dom. hahah :D Dom kommer till Sverige i juli. 

Wiho. trorom ska stanna hos mig ett par dagar då iallafall :) Hoppas! :D 

Ahmen ah. vet att ni gillarom! :D puss puss

Av Bexy - 20 januari 2010 15:15

OJ hej o hå. har inte bloggat på sjukt länge. men nu får ni ett inlägg iallafall. för jag vet att ni har längtat som galningar efter mig. haha. ah okej. jag är ju i leeds nudå. jag tror att det är typ 9e dagen. men jag är inte säker. haha. och det är 23dagar tills jag ska hem räknade adam ut imorse. haha japp japp. ah okej. jobbet är bra, eller detberor på vilka som är där och vad man ska göra. men oftast så är det ju kul. ehmn ah. har shoppat en del där också. haha ganska mke faktiskt. men ah. 


det är ju ganska mke som har hänt sen sist om jag får säga det själv. hjahaha. ehmn före först så ska jag åka till belgien snart? ahaha. men vet inte när för jag ville åka den 6/3 men det är ju då furlong kommer till gbg. så det går ju bara inte för sig? tror jag. haha och jag måste komma ngn dag när Peters fotbolls lag inte spelar XD HAHAHA för annars kan han inte komma o hämta mig. xD hahahahahah. ah men a. och jag ska iallafall vara där i en vecka dåva. ehmn och då ska jag bo med Nick och hans housies i Gent. Hm, jag googlade det och det såg ganska fräsigt ut :) kul att jag kommer gå vilse och dö för alla pratar antingen franska,tyska eller typ belgiska. hahahah det heter inte belgiska jag vet. men jag vet inte vare heter. haha. ah. men så kommer jag där med min svenska ba "chchaaa!" typ men ah. måste hitta ngt bra datum att åka på :) Wiho


ehmn okej, vad vare mer jag skulle säga.. hmm.. jag vet inte.. men ah. om man inte skulle ta och försöka fixa ngn lunch eller något.. ah.. det ska jag allt ta och göra. sen blire sova. Pussy 


Av Bexy - 6 januari 2010 15:01

typ sjuk. snart frisk hopaps jag? men ah. bättre nu än vare va förut. men iallafall. trore bara blir typ tv/film och tea och popcorn idag och imorgon. hopaps jag blir helt bra tills fredag så jag kan gå på Sandras fancy dinner party ;) haha. MYSIIIGT! men iallafall jahahahajajohojajihohihaho. eller. ehmn ah. försök att säga det där jättefort förresten? gärna flera gånger.. eller ännu bättre. sjung det på rövarspråket? Ha där fick jag till det. men ah. mmkey. nu ska jag kolla på tv. och om 59 dagar ska jag träffa furlong. pussy o hejdå.  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Göteborg
 Stockholm
 Fuck it, båda suger ändå?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards