bexy

Alla inlägg under december 2009

Av Bexy - 31 december 2009 19:04

eh men ah. eh. middag o grejor. bra skit. ha. men ah.

fan vad trött jag är redan. hur ska jag orka hela kvällen?

det är det som är frågan. hahaha.


-Jag gör alltid hjältemodiga saker när jag är full..

-Som vadå?

-Befriar humrar.


HAHAHAHAHAHAHAa men ah.

puss

Av Bexy - 28 december 2009 14:18

jag tror min autograf har blivit stulen från en brevlåda. vem gör sånt? om den itne ommer typ imorgon så kommer jag inte vänta på den mer. fan :'/

Av Bexy - 27 december 2009 12:20

för min galigt dåliga update här. men jag har så mycket för mig så det är inte klokt. men iallafall. idag har jag en fullspäckad dag framför mig och ah. kommer nog inte hinna blogga så mycket idag heller. men jag ska göra mitt bästa ;)


Nu ska jag till gymmet och släppa ut lite aggro. Puss hej


Av Bexy - 22 december 2009 09:27

Ahja. klockan är typ halv 10 och jag är uppe och vaken. Fyfan. Men iallafall så ska jag åka till min mamma idag -.- åhååååååå gissa hur stor lust jag har att åka dit? Men iallafall.. -.- Jag har inte köpt en enda julklapp heller för er som ville veta. Och jag har glömt koden till mitt kort. bra där. hahahaha. Jävla iddi typ.


Ahja. nu ska jag gå och fixa mig och äta frukost..

Puss hejhejehejeheje

Av Bexy - 20 december 2009 14:17

Av Bexy - 19 december 2009 16:30

Jag har hittat världens finaste kille. Ah. Det var bara det.

Puss hej

Av Bexy - 19 december 2009 16:22

nu har jag min nya dvd + att jag redan har fått sålt min gamla. det är ju ganska bra om jag får säga det själv? 250riksdaler till i flyttkassan.. typ.. flyttas om 6 månader.. på dagen idag. 100mil bort flyttar jag då. otroligt spännande om jag får säga det själv. Måste ner i källaren någon dag och se efter vad jag har fö skit där nere.. men jag vågar inte gå själv för det finns så jäävla äckliga spindlar där.. ah okej jag hari nte spindelfobi eller något sånt.. men dom spindlarna där nere är inte okej!! Och det är liksom inte bara en heller.. utan dom är typ 7 stycken som är i denna
sotrleken <---------------> det är helt enkelt inte okej. och självklart måste dom bo i just min källargrej. MYSIIIGT!!!!! :( Haha. men iallafall.. Måste tvinga ner mig själv dit snart.. :( 


Idag har jag fått julklappar. jag har fått 1000kr i cash och 250 i presentkort på GinaTricot. Sånt gillar jag. Lite mer till flyttkassan alltså.. hehe. Men jaja. känner att detta inlägget börjar bli lite förlångt nu.. men ahja. ikväll blire film på min nya regionsfria dvd! <3


    

Ska kolla på Terminator 2 :)

Av Bexy - 18 december 2009 18:24

köpte filmer för 800kr för 2 dagar sen. BRA dom är region1 och vi bor i region2 i dvdworld typ. så min dvd kan inte spela dom? så skulle vi lämna in min dvd till typ elgiganten men dom bah "det finns inga såna koder på denna dvdn" SJÄLVKLART INTE!? -.- så imorgon ska jag åka och köpa en ny dvd också på köpet, så egentligen har jag köpt dvder för 1300 nu.. Men men, vad gör man inte för sin dvdsamling? Tråkigt när det blir såhär iallafall.. Och får typ filmerna nästa vecka.. Hoppas jag får dom innan jul annars kommer det dröja ett jäävla tag eftersom att det är typ 17 000 röda dagar snart. haha. men hoppashoppas! Men orka ändå, jag tycker att DVDregioner inte borde vara lagligt?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Göteborg
 Stockholm
 Fuck it, båda suger ändå?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards