bexy

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Bexy - 4 december 2009 10:41

Mja, så var det bara 23,5 timma kvar. HAHA. orka mig? men iallafall. jag blir typ nervösare och nervösare hela tiden och ju mer jag tänker på det. jobbigt läge. haha. men nu har jag hunnit med massa saker idag. klockan är halv 11, och jag har redan vart och solat och handlat och allting. haha. snabb idag :D jag mår illa också, :( hoppas det går över snart, kanske ska ta och dricka en av mina drickyogurtar och se om det hjälper? :)


Iallafall så går min buss till min mamma kvart över 2, och jag är snart klar.. eller.. HAHa har inte ens klätt på mig än, men iallafall. xD det går ju fort? :) måste åka lite tidigare så jag hinner köpa lite smink. Fick ju presentkort på lindex när jag fyllde år :) MYCKET BRA! Men jaja, nu ska jag gå och fixa mig så jag kan dra snart. :)


(räkna med en JÄVLA MASSA bilder på furlong och sånt när jag är tillbaka! Mohahah!)

PUSSy


  


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Göteborg
 Stockholm
 Fuck it, båda suger ändå?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards