bexy

Alla inlägg under februari 2010

Av Bexy - 21 februari 2010 15:29

Alltså, jag skulle laga mat nyss, ris så klart! Och så blandade jag i lite skit vi hade hemma typ. ehmn, lök och morot och köttfärs och rucolasallad typ. Och herre jääävlar vad gott det är! Och nu är jag jätte mätt. och jag har typ en halv tallrik kvar :( Kan ju inet kasta bort denna delikata maträtt!? Så jag får helt enkelt tvinga i mig det också! Kommer inte må bra efter detta. fo'sho. haha. Gardening.

Av Bexy - 21 februari 2010 13:39

  


Okej, oho, har fan inte vart inne här på en månad, eller nått. Och iallafall. Är ju hemma nu och grejor. men jag vet inte vad jag ska skriva så, Men ah. Funderar ju ganska krafting på att antingen bara ge upp detta med bloggen eller börja blogga på riktigt? Men jag vet inte, Ohoo.


Men iallafall, kunde inte vara tröttare idag typ. :( Gick och la mig halv 9 imorse skulle lägga mig 8, men det var vänner på tv. x) hahaha. Ehe, ahja. nu är jag här iallafall. Väntar på att fotbollen ska börja, men jag får nog komma på något roligare att göra tills dess för det är typ 2timmar kvar. haha. Ska nog dra ut i vintervädret lite. :)


Och en sak till, JAG VET ATT FURLONG INTE KOMMER TILL GÖTEBORG! så, nu vet ni att jag vet det också. Så nu kan ni hålla käften om det, huh? Så, Ah. Men han skulle! Så ah, Men orka iallafall, mh, sur blir ja.


Och idag är det 19 dagar tills jag ska till min Nick,   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Göteborg
 Stockholm
 Fuck it, båda suger ändå?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards