bexy

Alla inlägg under mars 2010

Av Bexy - 2 mars 2010 09:58

Idag äre shopping som gäller, ska dra mig in till centrum om en timma typ. Ska träffa Anna och vi ska shoppa loss? :) Myyssiiigt! Ahja. Ske se om jag lyckas köpa Peter present idag -.- Hahaha. jag har sagt att jag ska göra det i typ 2 veckor nu. hahaha. det blir helt enkelt aldrig av. det är nog meningen att han inte ska ha någon present? Hahaha. Nejdå, idag gäller det. Det stora ögonblicket! Hahah. Ahja. nu ska jag äta frukost! Pusselipussy. <3  

Av Bexy - 1 mars 2010 21:24

jag har jätet tråkigt, ska nog ta och sova snart, elelr iallafall gå från datorn. haha. ska kolla upp lite saker och sånt innan jag går och lägger mig. ahja. btw så har jag jätte fin fransk manikyr på mina naglar nu. Woho. pusshej

Av Bexy - 1 mars 2010 18:33

Jag vann PaintWars! Det är över för denna gången! Muhaha! Det slutade med att zara och osama binladin dog, jag mosade och eldade upp rövboxen och såhär såg det ut efter det! Hahaha. :) Nicks mesterverk detta. HAHA :)


Bättre lycka nästa gång! 


  

Av Bexy - 1 mars 2010 18:30

Jag stog för käket idag för pappisen är sjuk! Det blev ris,räkor,rucula(ellernått),paprika,ägg och morot spekt ofc, och så sötsur sås till det. Och jag ska be att få tala om att det var bland det godaste på länge! haha. Jag la undan lite räkor också ;) Måste ta mig en räkmacka lite senare, eller imorgon kväll! Ulalala! ;) Hahaha. Ahja. Nu ska jag kolla upp lite shopping stuff tills imorgon. PussyRutti. <3

Av Bexy - 1 mars 2010 14:31

kan inte ni båda två bara ta och ge er. jag orkar inte med detta längre. seriöst ba lägg av. Jag orkar inte höra på detta eviga tjaffffsande. låt bli ba. ni kan ringa upp varandra och gnälla tycker jag. hörs hej.

Av Bexy - 1 mars 2010 12:46

Hemma från skolan nu, moget att jag åkte dit ens. jävla garden. ah, kommer dit så är det inte en lärar jävel där ;( Så jag och sanda satt där till 11 typ sen åkte jag hem igen. INTE OKEJ! Ah, och nu sitter jag här och har precis ritat klart ännu en PaintWars bild. Zara kommer bli glatt överraskad när hon ser denna.. HAHA. Ahja. nu ska jag laga krubb, pussy

Av Bexy - 1 mars 2010 07:11

Har precis hoppat upp ur sängen och ska straxens göra frukost, skulle bara kolla min mail och grejor innan. :) Det måste man ju få göra ibland? Och ah, kvällen igår blev ganska lugn med hysteriskt rolig? :) Haha, Jag vann en tävling, och mja, en bild säger mer än 1000 ord. Så här får ni en bild som jag och Nick jag gjort, (Jag vann tävligen som aldrig förr, bara så ni vet det.) Allt detta för en rövbox..


Erkänn man ser att det är robin hood? ;O



Ahja, Nu ska jag kolla mina mail och sen blire frukost för hela slanten. Pusselipuss :) <3  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Göteborg
 Stockholm
 Fuck it, båda suger ändå?

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards