bexy

Direktlänk till inlägg 3 december 2009

förlåt förlåt förlåt

Av Bexy - 3 december 2009 16:00

för mina dåliga uppdatering. men nu tar vi det från början = detta kommer bli ett lååångt inlägg. hahaha.


1, jag fyllde år igår! GRATTIS TILL MIG SOM BLEV 18! men iallafall. vick ju en ny resa och en fotbollsbiljett och lite andra mustiga saker. höhö. må ju säga att gårdagen var som en bergodalbana.. minst sagt.


2, Ska träffa furlong om 41 timmar. om ni ville veta. jag kommer dö. bra där.

Ska typ träffa diana på mässan också tror jag? eller tror vi kommer dö tillsammans där.. HAHAHA! men ah. PUSS typ


3, imorgon blire dra till stockholm och sånt. och alltså måste jag packa och allt sånt ikväll. inte speciellt mustigt. för jag är as trött.


4, ba för det vet jag inte vad jag ska skriva mer. utom att zara haf jävla damp och jag undrar hur i hela helvete hon hade tänkt att detta skulle fungera. och jag vet att du läser? så du kan ju skriva det här sen. Din mobilä r paj nu? Du tog bort din bdb? och du är ALDRIG inne på msn? och jag kan liksom inte gå till dig...? sååå.. kommer gå SVINBRA att flytta med dig till england eftersom att vi har sån jävla fitt bra kontakt just nu. jävla fucking smartäs. du gör mig sur nu. moget att ta bort din bdb som för tillfället var enda sttet vi hade kontakt eftersom att allt är som det är. BRA DÄR!!!!! du är dogfucker. ah. hej DÅ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bexy - 12 maj 2010 17:01

Lite seg på att blogga? Ah en aning! har typ ingen lust längre? det kan ju vara därför, har andra bättre saker för mig typ? mehn ah. vi ses typ?    ...

Av Bexy - 6 april 2010 18:40

             ...

Av Bexy - 6 april 2010 18:14


Jag har världens bästa pojkvän, och jag ska till Paris. Jag är världens lyckligaste. Nyp mig? Ahja. Nick är bäst. Pusselipussy          ...

Av Bexy - 6 april 2010 01:54

Tänkte bara att eftersom att jag vet att min pappa kikar in här lite då och då, så tänkte jag bara ta och skriva här att jag älskar dig pappa. även fast jag inte visar det lika mycket och ofta som jag borde göra. men iallafall. ah. nu ska vi inte ...

Av Bexy - 6 april 2010 01:39

må ju säga att det var ett tag sen sist jag var inna här. haha (aa, har nog haft en del annat för mig kan man säga? eller ah. typ inte, men jag kanske inte bara har orkat bry mig s speciellt mycket om bloggen. (aa, hahaha.   iallafall så är jag h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Göteborg
 Stockholm
 Fuck it, båda suger ändå?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards